Tagen från Mollys blogg!

Åh vad jag har velat berätta för er om gårdagen, men eftersom att det har varit en hemlighet så har jag ju inte kunnat!
För exakt en vecka sen, (dagen efter finalen) bestämde jag mig för att ordna en fest för att Eric och hans duktiga dansare gjort en sådan fantastisk insats i Mello. Eric har ju haft så fullt upp att han knappt hunnit prata med sina närmsta efter finalen, så därför tyckte jag att det var bäst att samla ihop alla och fira tillsammans. Så igår var det alltså fest för hela slanten. Eric trodde att jag, han och hans syrra skulle ut och käka middag, och jag lurade honom och sa att han skulle "hämta upp oss" hemma hos mig först. När han då knackade på dörren hade vi släckt i hela huset och trettio pers gömde sig med tutor och sånna där små poff-saker med serpentiner i (vad tusan kallas dom?) samtidigt som vi spelade Popular på högsta volym. När han väl kom in i vardagsrummet hoppade alla fram och skrek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0