Tvingades fly





Här tvingas Eric Saade, 20, fly efter "Sommarkrysset" när kalabalik utbröt.
Trycket från fansen blev för stort - vakter fick dra upp tonårsstjärnan på scenen.
- De höll fast honom, det blev kaotiskt, säger hans manager Tomas Lingman

 

När kamerorna slocknat efter premiären av "Sommarkrysset" på Gröna Lund i går klev kvällens största stjärna Eric Saade sin vana trogen ner från scenen för att skriva autografer.
Men när tonårsidolen skulle lämna platsen utbröt kaos.
Fansen höll fast Eric Saade och vägrade släppa taget.
"Trångt och kaotiskt"

 

- De var lite vilda och inte direkt så intresserad av att han skulle gå därifrån. Det blev trångt och kaotiskt, säger hans manager Tomas Lingman.
Till slut gick det så långt att Tomas Lingman fick ta hjälp av vakterna och dra upp Eric Saade på scenen. Han flydde sedan omedelbart Gröna Lund.
- Det gick bra. Men det var ganska hysteriskt där ett tag.
"Flörtade i radio"

Innan dess hade Eric Saade gjort programledardebut - Gry Forssell, 38, lämnade över mikrofonen till popstjärnan och lät honom dela ut 75 000 kronor till en vinnare.
Då passade han också på att flirta hejvilt:
- Hur gammal är du, 31? Vill du inte bjuda mig på middag, sa han i sändning till vinnaren.
Efteråt säger Eric Saade till Expressen:
- Jag säger bara vad som faller mig in. Hon fick mig att tänka att hon var ganska snygg så då ville jag lägga in en raggningsreplik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0