Pizza - Eric Saade



HELSINGBORG.
Hallå där Nedim Kucukovic, ägare av Pizzeria Hasslarp, som infört en pizza med namnet Eric Saade och fått godkänt av Melodifestivalvinnaren själv.

Hur ska du få den popular?
- Jag kommer inte att ha den permanent utan fram till finalen i Eurovision. Men det är klart, om han vinner där så kanske jag har kvar den längre.

Hur smakar Eric Saade?
- Han har själv valt ingredienserna, de är fläskfilé, salami, lök och bearnaisesås.

Får Eric Saade provision på varje såld pizza?
- Haha, nej det får han inte. Jag vet inte hur den kommer att sälja. Det här är mest en pr-grej eftersom jag precis tagit över pizzerian. Jag tänkte att andra artister har fått bakelser uppkallade efter sig så varför inte en pizza?

Var Eric Saade din favorit i Melodifestivalen?
- Det borde du fråga mina barn om istället. Jag tittade inte på allt men jag tyckte om han som kom tvåa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0