Saade : Du är sjukt snygg

Saade gillar kronprinsessan Victoria.

Ville ge kronprinsessan en puss i födelsedagspresent

BORGHOLM. Här chockar Eric Saade Victoria.

Artisten överraskade kronprinsessan mitt under tv-inspelningen.

– Du är lika sjukt snygg som vanligt, sa han.

En av artisterna som uppträdde för kronprinsessan under gårdagens Victoriadag var Eric Saade.

Redan tidigt på dagen avslöjade popstjärnan vad han tänkte ge till Victoria i present.

Ville pussa prinsessan

– En puss om jag får lova. Men jag tror inte att jag får det. Då får jag väl en kula i huvudet av Säpo och det är inget bra. Vi får se om jag vågar försöka.

Under tv-inspelningen hade Eric Saade dock inte mod att genomföra sin plan.

”Fanns ingen tanke”

I stället överraskade han Victoria med en komplimang från scen.

– Du är lika sjukt snygg som vanligt, sa han.

Efteråt var han nöjd med sin kupp även om den inte var så välplanerad.

– Det fanns ingen tanke. Jag kände att jag var sugen på att säga grattis. Och så tyckte jag att hon var sjukt snyggt så då sa jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0